Kick-off

Nu har det dragit igång! Vi fick 1000 liter information igår, innan det var dax för lekar på ängen. Liiiiite stelt i början men våra kära lagledare hade med sej vuxensaft och då blev det bättre. Efter det sprang jag hem å kissade lille Bing (Som får lida lite den här veckan) sen vart d förfest hos Simon (en lagldedare) och därefter stallarna där vi åxå lekte och dansade.
Jag hade tänkt mej till systemet idag men jag oooorkar inte, det får bli imorgon när jag hämtar ääääälskling på stationen. Vi har skola idag med vid 13 så då ska jag möta upp med Angéla e av mina nyfunna vänner. Sen får jag inte glömma å ringa Isabelle så vi kan ses ikväll när hon sjungit klart på festivalen.
Jag är lite borta i hjärnan och lägenheten er ut som skit.

Veckans änglar går till Mackan och Sofia och en liten hundängel till Rowdy. Som tar hand om min lilla Bingeling så han får ha lite roligt åxå. Tack Tack Tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: