Balladen om myran

Va gör ja då? Jo jag fick godkänt på Mobbningskursen!!! *woohoo* Så gött, d va en kluring alltså. Måste tacka mitt underbara M som hjälpte mej när jag gav upp.

Igår var vi på Kinnekulle med mormor och morfar. Det här har varit i det stora hela en familjesommar. Jag umgås nästan bara me mina närmaste och hatar egentligen min telefon och internet och post och kommunikationsmedel över lag. Jag är hyfsat svår att få tag på till folks förtrett. Men jag kommer tillbaka till ytan i höst, oroas icke. Nu gillar jag iof min telefon lite mer för nu har jag gått med i sekten iphones och mer specifikt i en lite förgrening som vi har i Växjö med Carolajne som ledare.
Ja d va ju kinnekulle ja! Så här såg det ut:

Kinnekullegårdens toalett.

Turister

Nedanför utkikstornet



Uppe i utkikstornet.

I måndags va vi hos farmor Rut också. Här sitter hon och spyr galla över moderaterna.


Sofia håller med.

Nu ska jag ut å plocka blåbär till hösten, har skjutit fram det rätt länge nu. I eftermiddag ska jag hänga me knattarna och imorrn kommer M så ska vi tampas med dom hela dagen. Sen på kvällen ska vi dinerar me Freddy å Joel. Ska bli kul å se hur mycke den lille har byggt ut.

Ciao darling ciao!

 



Kommentarer
Postat av: proppis

hur då missa mena du?

2010-07-28 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: