race!

M var positiv på vägen till Ullis.



Han klarade nästan 2 timmar. Efter att han hittat de 4 grejerna han hade på sin lista,gick han runt utan mål en stund innan han gick ut. Ja, d gjorde han.

Jag hade desto mer på min lista och fick nästan avprickat allting så jag är nöjd.
Det blev lite minigrejer, lite kläder, brödkorg, smink, nagellack, BUS, ett täcke till Bing OCH EN tomtedräkt med tillhörnade luva. Vi provade den när vi kom hem och den satt väl lite tight men jag tror det ska gå å ordna. Luvan ville Bing mest äta upp. Han fick en ny apa Geronimo och en lååång råtta med tomteluva. Julpynt slog jag till på med ja, ja trodde det skulle va mer men jag hittade mycket söta tomtar och en ängelljuslyckta b.la.
Massa kravs naturligvis med som alltid åker med ner i vagnen.



Bing med Geronimo


Sista köpet blev ett minneskort!! Så nu kan jag varva dessa kassa mobilkort me lite riktiga bilder. Jag hoppas få smälla av de första korten ikväll på en spelkväll med damerna för att inviga d nya köpen. Helt hysteriskt, med andra ord och UNO utlovas.


Kommentarer
Postat av: proppan

visst va dom söta...precis som din mage =)

2010-10-30 @ 12:11:38
Postat av: Sanniiee

Ser att du nästan kommit upp i samma shopoholic som jag, gällande ullared! ;) Bra jobbat!!! PUSSA

2010-10-30 @ 14:00:15
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: