Hmmm

Ja e ut å strosar me flisan. En kvinna står lite längre fram på trottoaren, när jag kommer fram till henne frågar hon mej om jag vet vad klockan är. Min första tanke är inte att svara henne utan jag blir misstänksam. Vad vill hon egentligen? Kommer hennes kompanjon hoppa på mej bakifrån när jag böjer på huvudet för att se vad klockan är. Jag intar ninjaställning och svarar - tio över två. Hon säker tack och jag går vidare. Jag klarade mej.... den här gången..... Nu kommer beez. Vi har promedressarna på oss. Likadan jacka och scarfs. Borde starta klubb. Tjong pang!


Kommentarer
Postat av: Emma - Miio & Alex mamma.

Hihi, roooligt.!

2011-05-05 @ 22:42:44
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: