Hipp Hurray!



Idag var jag och Bella i Trollis för att fira min fina Frida som fyllde 25 igår! Vi brakade in på Strandgatan med vagnar å presenter och ockuperade ett hörn. Vi babblade på vilt om småttingarna, pojkvännerna, sommaren å allt möjligt. Vi är såå på samma sida just nu. Skrämmande som det kan slumpa sej i livet. Nåt annat som är skrämmande som Fridas mamma tog upp och som min mamma åxå anmärkte på när jag kom hem från stan var hur lika våra barn är. Varken jag eller Frida har reagerat på det själva men när jag kollar på korten på båda kottarna kunde dom mycket väl varit syskon.



Lika som bär?

Mammorna kan åxå va rätt lika ibland i och för sej...



Av mej fick födelsedagsbarnet det här inramade kortet med en rimramsa till som jag knåpade ihop i morse när jag väntade på att lillstrumpan skulle vakna till. Samt en bag-in-boxhållare som vi ska dricka rosé ur i sommar.



Det är från våran sambotid i Gräsan.

Nu är vi hemkomna igen och jag ska inte sitta här å skriva utan öppna min ledarskapsuppgift och plita ner den menas mormor (Bellas) är ute på prome med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: