Tuff tuff

Jag och B sladdade in på smått&gott för å se om d fanns nåt som ja kan slänga på mej på freda. På smått&gott är allting "tufft och fräsigt". Det spelar ingen roll om man har tag i en stödstrumpa eller en body allt är "tufft och fräsigt". Jag hittade en topp. Den e vitt med broderade döskallar i ryggen. Ja gillade den direkt och slog till. Men även om jag i 2 sekunder tyckt att den här toppen är lite tuff så när jag kommer fram till kassan och hon berättar för mej hur tuff den är och "fräsigt med döskallarna" så vill jag bara klippa sönder tröjan likt Lotta på bråkmakargatan när hon får en stickig tröja.
Ja kommer givetvis inte göra d, jag kommer ha på mej den på fredag å fint ska d bli!!

Bellas betraktelse: Det är modigt att cykla med stödet nere. Verkar ju som man ber om en fejsrape....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: