Shopping nothing

Idag sladdade vi iväg till Umeå direkt efter kyrkis. Mening var att vi skulle shoppa loss lite men det blev bara en vårjacka till M. Jag har lite saker jag behöver köpa till jobbet så som regnkläder, gympaskor och kalender så det finns väl egentligen inte rum i månadens budget för andra utsvävningar spec när fsk bestämmer sej för att betala ut på måndagar och inte på fredagar.... Känns så jävla gott att d e sista månaden nu. Nästa månad får jag lön! Joahoo!!
Nu är vi på väg till Sara för å hämta Bing som lekt med sin kompis Torsten menas vi har varit borta. Tack Sara!
Imorrn blir det nog utgång för på söndag lämnar min sista vapendragare Övik. Guro och Arlene åkte hem till Oslo respektive Boston igår. Man kan inte säja nåt annat än att d är in i helskotta tråkigt att flickorna sprids för vinden!! Vi har haft d kämpegöj under säsongen! Aja vi ska avsluta med en käftsmäll iaf!



Kommentarer
Postat av: C

massa grattis till jobbet... e du värd. Jag har fått extra jobb på Vero mOda :)

2012-04-01 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: