Home at last

Idag gikk jag på ledighet. Skulle harvat på tills fredag egentligen men har inte direkt blivit piggare av påsklovet då jag har sovit som en kratta och haft sammandragningar titt som tätt. Tar mej för nåt en stund och behöver sen vila. Känns som jag vill va pigg för Bs skull åxå. Hon behöver oss nu med lite energi i innan fisen kommer och tar plats.
Känns så skönt men samtidigt kommer jag sakna alla på jobbet förstås. 
Kan inte fatta att jag ska va ledig ett år nu, helt sjukt länge. Tralalala!

Lite bilder från påskhelgen.

En kaprifol ska tydligen komma här.


Våran lilla klängväxt.❤❤❤


M och Bs alster.




Premiärgrill! Flyttade ut tvättstugebordet eftersom vi håller på att måla om ute möblerna.


Sol, sol och mera sol!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: