Heja heja!

Det är så skönt att umgås i mina kretsar. Helt prestationslöst, räcker med att baka en pepparkasdeg så är jag the bakingwizard. 
Nu kör vi vidare på jobbet. Med köptedeg förvisso men även en guru måste få sina händer skitiga ibland.....


Igår var det dags för ridning igen. Bråda dagar nu, körde på både söndag och måndag. Så kul faktiskt! När vi inte får mäniskohataren, men igår hade vi goa, gos champis. Bella fick ingång traven själv och var så glad! 
Avslutade kvällen med finalen av stjärnhoppningen. Bella surrar nonstop och frågar varför si varför så till öronen krullar sej. Jättekul att hon är intresserad, jag hade kunnat ta till vara på denna stund och språkat lite. Tyvärr är jag åxå superintresserad av vad som händer och sägs så jag säger bara "shh", "om du är tyst lite så kanske vi får reda på det" och "nu vill jag höra vad dom säger".
Myyysigt!!....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: