kalas!

Vi är officiellt ute ur dvalan efter sjukstugan förra veckan. När man som jag blir psykiskt sjuk av att vara fysiskt sjuk då jag tror att alla negativa tillstånd är för alltid vågar jag påstå att det är extra jobbigt.
Men nu iaf så far vi runt som vanligt och imorrn går kalaset av stapeln som skulle vart förra lördagen.

Jag har bakat. Med mycket varierat resultat...och det som jag på nåt vis alltid lyckas med, bullarna, är det enda jag har köpt. 
Jag är ju ingen sötnöt utan mer en salt böna så tycker jag de mesta recepten är hiskliga mängder smör och fasliga mängder socker. Bella hjälpte till åxå, mycket behändigt att ha en 3-åring att skylla på när d som man gjort ser precis ut som en 3-åring har gjort d.

Annars så taggar jag upp alldeles för mycket för den stundande resan till huvudstaden. Vid den hör tiden nästa lördag hoppas jag att ja sitter mätt och belåten med en drink i handen på nåt trevligt hak efter alldeles för mycket bubbel och glitter på bröllopsmässan.

Nä dax att ta en bajsblöja och plocka ur diskmaskinen..

2 ostindiefarare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: