Fallallallala la la la la!

Jullov och vi är påväg mot släkt och vänner! Det är farligt knökat i bagaget och barnen fikk ipaden efter 5 min. M pratar i telefon och jag hoppas att julgruppen som Bella vakar över med sina spralliga ben inte är mos när vi kommer fram.


Kan rekommendera alla att ta ledigt lite före jul, väldigt skönt att kunna längta och fixa i lugn och ro. Jag har aldrig gjort det förut men det blir nya grejen. I och med att M har business as usual på juldan så är det mysigt med tid innan.


Julfin! Sa att det vore roligt om hon hade nåt som matchade på sej.Dumdummelidumtdumt av mej och jag fikk pudla och säja till B att det spelar noll roll om det matchar bara man trivs. 


Nu är det första pitstoppet. Donken.😋



Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med lite ledigt innan jul :)

2016-12-21 @ 11:59:13
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: