YES!

Så känner man när man kommer ut från vårdcentralen med penicillin. Im chosen! Jag har konstaterat sen veckor tillbaka att jag är sjuk, jag har en infektion, lätt förhöljda värden osv osv. Det har min kropp berättat för mej. Vi tar oss i mesta möjliga mån igenom allehanda sjukdomstillstånd själva. Men ibland kan vi behöva läkarkonsten för att ge bakterierna en skjuts ur kroppen. Det är nu man ska sätta in allt man har. När läkarn frågar vad man har för symtom då säger man "vad har jag INTE för symtom?!" Halsont, hosta, trötthet, täppt, rinigt grönt OCH gult snor, tryck, roslig, you name it!
Men den här gången var det ett ultraljud inblandat...i ansiktet. För att se om mina bihålor var vätskefyllda (inte bra) eller luftfyllda (bra). Och tadam! Dom var vätskefyllda. Inte bra för då är jag officiellt infekterad men HAHA! IN YOUR FACE jag får pencilin! "Alla säger att dom har bihåleinflammation och jag säger att dom inte har det men du har det. På båda sidor."
Haaaaa, tack..Vill du bju på tårta?

Så nu ska jag bli frisk frisk frisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: