Så var det

I söndags var vi höstmarknad. Det var riktigt mysigt. Jag va sugen på att köpa både fat och muggar men det blev bara lite ost som jag och B tyckte var så god och lite hällekakor.
Men har vi tur och orkar så är det en liknande marknad i Mariebergsskogen samma helg som syrran och barnen kommer hit. Då kanske jag slår till.

Igår hade den här coolingen och storasystern fotografering på förskolan. Det hade jag helt glömt av så det var ingen nypressad skjorta på (i år heller..), men förbättring från förra året då dom inte var med alls...

Igår samlades vi ett gott gäng hemma hos Lisa. Vi åt och drack och pratade. Mycket trevligt med cykelavstånd hem. Konceptet ska utvecklas med både vinklubb och cykelfester. Igår hade vi ett runt vin och ett skarpt vin. Funderar på att börja hålla kurser...
Imorrn är det fredag med jobb och ridskola och förhoppningvis dejtnight. We for seeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: