fem fine frökner

Skriv inläggstext 

Desse gardinerna passa ta mej tusan överallt! OCH dom kan ligga nerknycklade flytt efter flytt men skrynklar sej aldrig. Inte för inte dom går under epitetet "mammas fingardiner" och till och med ompalompisarna är rädda om dom.


Sitter i soffan och väntar på morgon-tv. Känns som förmiddagstv...jag vill ju ha mej lite till livs innan huset vaknar till, kl 8 är det ju fullt pådrag här och alla är hungriga.
Och då kommer vi sitta vid vårt nya matbord med stjärten på våra nya stolar.😍
Försöker trycka in så mycket träfärgat som möjligt för att få in mer liv i rummen. Det är väldigt mycket grått och vitt och det blir lätt lite kallt. Halvtrixigt att hitta en kombo med grått och trä/brunt som funkar men dår pinterest min bästa vän!

Igår va jag på aw med flickorna från jympingen. Vi satt och surrade på Drott och sen föreslog jag shuffleboard. Som vi alla behöver lite övning i.....


Det var jämt skägg i rundor men väldigt svajande i omgångarna vinst med 15-2 ena och förlust med 3-15 andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: