Tidig

Trodde mitt pass började 17.45 men det är 18.45...Tur det finns andra pass att välja på. Så nu sitter jag å grunnar lite i väntan på att kl ska bli 18 istället.

Mycket funderingar runt huset. Skulle så lite i pallkragarna idag så gjorde iordning dom (tror jag). Men hade inte rätt förpåsar hemma så blev bara lite Aster på prov i en kruka. Ska inhandla persilja och morötter tror jag blir bra att prova med. Annars blir det nog inte så mycket med rabatterna i år utan vi ser lite vad som redan finns istället. Så ska jag köpa stora utomhuskrukor och pedistaler att ha pelargoner på.

Igår invigde vi uterummet och grillsäsongen med lite kompisar på besök. Blev väldigt mysigt och vi satt länge och språkade. Lätt att trivas i det rummet alltså. Så härligt med infravärme åxå som förlänger säsongen.
Annars sliter M vidare i klädkammaren och det ser riktigt bra ut nu. Jag röjande av en bänk i köket men känns mest som vi flyttar från en plats till en annan.


Idag satt Sigge där och filurade.

Veckan som kommer blir det nog lite stillestånd. Mycket att göra på jobbet för både mej och M och packning inför Warszawa till helgen. Få ordning på all tvätt som ligger högar i alla alla rum så vi har nåt att packa blir väl prio.

Va hos frissan i onsdags och imorrn ska jag göra naglarna. Lite lyxigt.
Ska åxå få min dom hos tandläkaren efter 2 års frånvaro...får vi se hur det går.
Nu, jymping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: