back

Skriv inläggstext 

Vi har vart hemma och vabbat lite, storasyster och jag. Förra gången S var förkyld fikk han krupphosta och nu var det dax igen med lite adderad feber. Det håller inte på länge och blir bättre när jag sitter upp med honom en stund men det låter så jobbigt när han inte får luft. Nu är han if bättre och kommer inte febern tillbaka så kör vi jobb ochförskola imorrn. Det blir in kortvecka för på fredag åker jag till hufvudstaden! Ska bli sååå roligt!!


Idag såg jag att mina övervintrade pelargoner knoppar som tusan! Ska ge dom finare krukor i nya huset och en fin fönsterplats.

Det ska bli så roligt att fixa uteplatsen med möbler, stora krukor, växter och kanske en och annan ljusslinga.

Nu ska vi se hur det gikk i matchen. Kan d bli mer spännande?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: